Cyberbezpieczeństwo
Cyberbezpieczeństwo
Bezpieczeństwo cybernetyczne to strategiczny priorytet biznesowy, a nie tylko decyzja IT
Liczba oraz skala cyber-zagrożeń drastycznie wzrasta. Jednocześnie cyber-napastnicy stają się coraz bardziej wyrafinowani, przebiegli i doskonale zorganizowani. Skuteczne wykrywanie i reagowanie na zaawansowane i ukierunkowane ataki wymaga nowego podejścia. Liczy się przede wszystkim kompleksowość.
Oferując pełny zestaw rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT, chcemy budować i wzmacniać „odporność” przedsiębiorstw, aby mogły efektywnie rozwiązywać najbardziej złożone incydenty naruszające ich ciągłość działania. W naszym portfolio znajdują się konkurencyjne, innowacyjne rozwiązania, które zostały starannie wyselekcjonowane i przetestowane przez doświadczonych ekspertów. Służymy pełnym wsparciem merytorycznym w procesie dopasowania rozwiązań, wdrożenia oraz eksploatacji. Proponując konkretne technologie kierujemy się przede wszystkim ich skutecznością, jak również łatwością ich wdrażania.
Oferując pełny zestaw rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT, chcemy budować i wzmacniać „odporność” przedsiębiorstw, aby mogły efektywnie rozwiązywać najbardziej złożone incydenty naruszające ich ciągłość działania. W naszym portfolio znajdują się konkurencyjne, innowacyjne rozwiązania, które zostały starannie wyselekcjonowane i przetestowane przez doświadczonych ekspertów. Służymy pełnym wsparciem merytorycznym w procesie dopasowania rozwiązań, wdrożenia oraz eksploatacji. Proponując konkretne technologie kierujemy się przede wszystkim ich skutecznością, jak również łatwością ich wdrażania.
Oferujemy:
- klasyczny ekosystem bezpieczeństwa
- ochronę infrastruktury SCADA
- ochronę urządzeń końcowych
- OSINT (biały wywiad)
- SOC / SOC 3D
- wykrywanie naruszeń w ramach SaaS Data Center
- autonomiczną platformę ochrony przed naruszeniami (Cynet 360)
Paweł Bociąga
Prezes Zarządu
Co jest pokusą dla cyberprzestępców?
06.11.19 13:28
Każdy komputer w sieci korporacyjnej z pewnością posiada funkcję pulpitu
zdalnego. Co więcej, dział wsparcia technicznego regularnie przejmuje
kontrolę nad laptopami użytkowników, aby zainstalować nowe
oprogramowanie lub rozwiązać problem. Bardzo często również vendorzy
posiadają zdalny dostęp do serwerów czy innych systemów, aby zapewnić
zdalne wsparcie, co bez wątpienia jest doskonałą opcją obniżenia kosztów
czy sposobem na zredukowanie zatrudnienia.
Blog
Zobacz pozostałe wpisy